تبلور الگوهای جشنواره مد و لباس فجر در بازار

تبلور الگوهای جشنواره مد و لباس فجر در بازار دست و هنر: فراخوان ها و الگوهای هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با نشانه گیری، حركت و هدف گزاری ذائقه جامعه و بازار هدف طراحی شود.



به گزارش دست و هنر به نقل از روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور، اعضای شورای برنامه ریزی هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در جلسه سوم این شورا تبلور جریان جشنواره در جامعه را به عنوان اولویت برنامه ریزی در این دوره دانستند و بازبینی فراخوان ها را با این نگاه شروع كردند.
حمید قبادی دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور در این جلسه اظهار داشت: كاربردی كردن طرح ها و الگوهای جشنواره و حركت به سمت ویترینی كردن طرح های جشنواره اقدامی ارزشمند و روبه جلو است كه در دوره های گذشته هم شاهد آن بوده ایم.
وی افزود: انتظار داریم با جهت دهی به فراخوان ها نگاه كاربردی برای تجاری سازی الگوهای جشنواره برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی را تقویت نماییم.
در ادامه جلسه موضوعاتی چون نحوه حضور حامیان مالی معنوی و دانشگاهی در هشتمین جشنواره مد و لباس فجر مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همینطور مقرر شد پس از تشكیل كمیته بازاریابی فراخوان برای حضور حامیان جشنواره تنظیم شود و شرایط بصورت روشن طراحی شود.
در این جلسه حمید قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، سید سعید میر محمد صادق(مشاور دبیر كارگروه)، حامد یاری(مشاور دبیر كارگروه)، سید مهدی جعفری(مدیر روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس)، انسیه زاهدی(دبیر بخش علمی و دانشگاهی)، محسن كاشف(مدیر بخش نظارت و ارزشیابی)، تیرگر، مهدی محمودی، علی اصغر زیلایی، حمیدرضا نیك طبع، صدیقه پاك بین، شهلا یاری بخت، امیرحسین مهدی زاده، یوسف خزایی، فاطمه جلال كمالی، مریم افغان، زهرا زمانی حضور داشتند.


1397/06/12
21:06:48
5.0 / 5
18
تگهای خبر: جشن , جشنواره , دانشگاه , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی