12 تا 14 آبان ماه صورت می گیرد

برگزاری دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی

برگزاری دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی دست و هنر: دبیر اجرایی دومین كارگاه آموزشی مد و برندسازی اظهار داشت: یاری رساندن به فعالان و دانشجویان عرصه مد و لباس به منظور آشنایی با دنیای حرفه ای را رسالت اصلی خود در بحث فشن می دانیم.



به گزارش دست و هنر به نقل از روابط عمومی كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در هتل پارسیان اوین برگزار می گردد.
نخستین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه، از ساعت ۸ تا ۲۰ در سالن كوه نور هتل پارسیان اوین برگزار گردید.
امیرعماد اسكویی، مدیرعامل شركت مدیریت آرتا بیشه، مدیر مؤسسه مد و هنر آرتا و مدآرت و همینطور دبیر اجرایی دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره جزئیات این رویداد اظهار داشت: خوشبختانه دور نخست این كارگاه آموزشی كه با هدف شناسایی و برطرف ساختن ضعف های علمی و عملی در زمینه مد و لباس و طی مشاوره با مدیران كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بازتاب و بازخورد بسیار خوبی از جانب فعالان این عرصه داشت.
او با تقدیر از حمایت های حمید قبادی دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور و همكارانش در مجموعه بنیاد ملی مد و لباس و همینطور پلیس نظارت بر اماكن عمومی در جهت برپایی این دو رویداد اظهار نمود: بعد از استقبال صد در صدی شركت كنندگان دوره پیش از برپایی مجدد این دوره آموزشی و اعلام رضایت نهادهایی كه ما را در زمان برگزاری مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و همینطور جلب رضایت طراحان بزرگ از نوع برگزاری این رویداد و سرفصل ها، برآن شدیم تا با تدوین عناوین جدید و مؤثر، هم در جهت تكمیل مطالب عنوان شده در كارگاه نخست گام برداریم و هم موضوعات متفاوتی را برای هنرجویان در نظر بگیریم.
اسكویی اضافه كرد: بعد از اعلام فراخوان برپایی دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، ظرفیت ثبت نام شركت كنندگان طی ۴ روز به آخر رسید و تلاش می نماییم این اعتماد را با عرضه بهترین شكل آموزش در جهت درك معنا و مفاهیم در رابطه با چرخه مد و لباس جبران نماییم.
دبیر اجرایی دومین كارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره سرفصل های این دوره اظهار داشت: در این كارگاه، بیشتر از دور نخست به سمت ورك شاپ های كاربردی و عملی پیش رفته و موضوعاتی همچون پارچه شناسی با حضور غزال بهمنی، كارگاه روانشناسی رنگ با حضور محلوج محمودی، كارگاه خلاقیت در طراحی با حضور اسفندیاری و ۴ كارگاه در ارتباط با مبحث برندینگ تدریس خواهند شد.
اسكویی درباره كارگاه های بخش برندینگ اظهار داشت: كارگاه "دانشگاه خیابانی" با حضور مهدی صفایی از بهترین كارآفرینان كشور و ۳ كارگاه دیگر از جانب سالار معینی كرمانشاهی با عناوین "تدوین نقشه ذهن مشتری"، "برندینگ در سازه" و "تبلیغات و مبانی تبلیغات پنهان" برپا خواهد شد كه پیش بینی ما این است كارگاه "تدوین نقشه ذهن مشتری" لقب جذاب ترین كارگاه را در این دوره به خود اختصاص دهد.
او در انتها اظهار داشت: مسیر عرضه و كسب آموزش در عرصه مد و لباس اسلامی ایرانی باز است و ما هم رسالت اصلی خویش را در یاری رساندن به فعالان و دانشجویان عرصه مد و لباس به منظور آشنایی با دنیای حرفه ای فشن می دانیم و امیدوارم شركت كنندگان با كوله باری از تجربیات خوب از كارگاه ها خارج شوند.


1397/08/10
01:08:42
5.0 / 5
33
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی