با ترجمه كامبیز حیدرزاده و مجید افتخاری

كتاب ارتباطات بازاریابی مد منتشر گردید

كتاب ارتباطات بازاریابی مد منتشر گردید دست و هنر: آغازین كتاب ارتباطات بازاریابی مد اثر پژوهشی و علمی پروفسورگینورلی گرینوود از طرف انتشارات تمدن علمی منتشر گردید.



به گزارش دست و هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس كشور، كتاب «ارتباطات بازاریابی مد» آغازین نسخه ویرایش شده درزمینه مدیریت بازاریابی مد، به قلم پروفسورگینورلی گرینوود به رشته تحریر درآمده است. این كتاب كه در حوزه خود بی نظیر است ابتدا توسط انتشارات (جان وایلی و پسران)در سال ۲۰۱۳میلادی انتشار یافته و سپس توسط كامبیز حیدرزاده و مجید افتخاری به زبان فارسی برگردانده شده است.
راهبرد(استراتژی)بازاریابی، ابزارها و رسانه ها، قدرت مجلات، نقش روابط عمومی، افرادمشهور، محیط فروشگاه خرده فروشی مد، ارتباطات بازاریابی تجاری، ارتباطات بین المللی بازار یابی مد، چارچوب و قوانین، ارزیابی اثر بخشی ارتباطات بازار یابی مد، تغییرات آتی در ارتباطات بازار یابی مد، عنوان فصل های این كتاب است.
مولف در بخشی از مقدمه كتابش نوشته است: باوجود وجود فناوری های جدید، هیچ رسانه ای نمی تواند به اندازه مجلات، تجمل وظرافت آگهی های چاپی را به نمایش بگذارد. در فصل اول این كتاب؛ ابزارها و كانال های رسانه ای موجود، برمبنای مزایا و معایب شان مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
در بخشی از این كتاب باز آمده است: ترجمه این كتاب برای علاقمندان به حوزه «ارتباطات بازاریابی مد» به زبان فارسی تهیه شده است تا كمبودهای موجود در بازار كتاب های تخصصی دراین زمینه را تاحدودی رفع كند. این كتاب الان در مقطع تحصیلی كارشناسی ارشد دانشگاه ها در رشته های تخصصی در حال تدریس است. مترجمان مطالعه این كتاب را به دانشجویان كارشناسی ارشد و دكتری (رشته های مدیریت بازارگانی، مدیریت اجرایی، ام بی ای و دیگر رشته ها ) و تمام علاقمندان بازاریابی و فعالان صنعت باز سفارش می كنند.
بیان مطالب به صورت كاربردی و جذاب، همچون مزایای این كتاب است.
در فصل اول این كتاب توضیحاتی درباره صنعت مد آمده است: صنعت مد، همواره بعنوان یكی از صنایع پویا و شاخص باارزش افزوده بالا بعنوان یكی از صنایع جذاب در حوزه اقتصاد كشورها در جهان مطرح بوده است. این صنعت هم، نظیر دیگر صنایع پیرو قوانین و اصول علم بازاریابی است كه به واسطه پیچیدگی موجود در آن نقش بازاریابی بسیار پر اهمیت و برجسته نشان داده می شود. متاسفانه فقر شدید منابع در این حوزه برای فعالان مد، همواره بعنوان یكی از بزرگترین مشكلات مطرح بوده كه در كشور ما باز به سبب وجود آثار بسیار كم در این حوزه همواره مخاطبین این صنعت را دچار مشكل كرده است.
«گینورلی گرینوود» یكی از شخصیت های علمی پیشتاز در حوزه بازاریابی مد است كه بینش جدیدی نسبت به رسانه های مد، بین المللی سازی و سنجش بازگشت سرمایه و میزان اثر بخشی نمایش می دهد. ارتباطات بازاریابی مد، كتابی ضروری برای تمامی دوره های آموزشی مربوط به بازاریابی مد است. وجود مطالعات موردی و سوالات در كتاب مذكور سبب شده است تا این كتاب تبدیل به منبعی باارزش برای اساتید، شاغلین و دانشجویان شود.
كتاب ارتباطات بازاریابی مد در ۲۴۴صفحه و ۱۲ فصل تدوین، با شمارگان یك هزار و ۱۰۰نسخه به بهای ۳۶هزار و پانصد تومان از طرف انتشارات تمدن علمی راهی بازار نشرشده است.


1397/08/29
14:46:04
5.0 / 5
4701
تگهای خبر: آثار , آموزش , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی