رویكرد رادیو به مناسبت رمضان در حال و هوای كرونایی

رویكرد رادیو به مناسبت رمضان در حال و هوای كرونایی به گزارش دست و هنر طبق مصوبات جلسه معاونت صدا با حضور مدیران رادیو، مقرر شد استفاده از سخنرانی چهره های اخلاقی و مذهبی در خلأ جلسات مذهبی ماه مبارك رمضان و معرفی اقدامات نوآورانه مردم و گروه های جهادی در جهت همدلی با نیازمندان طی این روزهای سخت كرونایی در دستور كار شبكه های رادیویی قرار گیرد.


به گزارش دست و هنر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، جلسه مدیران رادیو در حال و هوای كرونایی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتكل های بهداشتی برگزار گردید.
در این نشست نظر به نزدیكی حلول ماه مبارك رمضان ضمن بررسی برنامه ریزی های انجام شده در شرایط كرونا، پیشنهادهای مجموعه ها و مدیران شبكه های مختلف رادیویی مورد بررسی قرار گرفت.
همینطور بر مبنای تصمیمات اتخاذشده در جلسه مدیران رادیو مقرر شد تا تولید برنامه هایی برای ایجاد آرامش در فضای كرونایی كشور بیشتر از پیش مورد توجه واقع شود.
در پایان، مدیران شبكه های مختلف رادیویی به معرفی برنامه های ویژه خود در روزهای ماه مبارك رمضان پرداختند كه از آن جمله می توان بخصوص برنامه های استقبال از ماه مبارك رمضان در جشن سلام، سحر، افطار، ویژه ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) اشاره نمود.




منبع:

1399/01/31
22:06:25
2690
5.0 / 5
تگهای خبر: جشن , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی