دانشگاه اسنابروك میزبان بیست و هفتمین

كنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان

كنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان به گزارش دست و هنر بیست و هفتمین كنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان در حوزه مستندات و تحقیقات معاصر، بیست وچهارم تا بیست وششم سپتامبر سالجاری در دانشگاه اُسنابروك برگزار می گردد.



به گزارش دست و هنر به نقل از مهر، برگزاركنندگان كنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان از محققانی كه در حوزه خاورمیانه، شمال آفریقا و جهان اسلام فعالیت می نمایند، دعوت كرده اند تا پیشنهادات خویش را برای این كنگره ارسال نمایند. این پیشنهادات می تواند در دو بخش پنل های از پیش سازماندهی شده و مقالات فردی عرضه شود.
شركت در پنل ها و كارگاه های از پیش سازمان یافته، با حداقل سه مقاله عرضه شده امكان پذیر است. برگزاركنندگان پنل ها، مسئولیت بررسی كیفیت مقالات را بر عهده دارند و امكان دارد مقالات با خلاصه های كم كیفیت را رد كنند.
مقالات فردی هم از نظر موضوعی با پنل ها در ارتباط هستند. محققان در این كنگره، ۲۰ دقیقه فرصت دارند تا به عرضه مقاله خود بپردازند و بعد از آن، ۱۰ دقیقه برای بحث و گفتگو درباره مقاله زمان دارند. مقالات می تواند به زبان های آلمانی و انگلیسی عرضه شوند. هر چند با عنایت به ماهیت بین المللی كنگره، دست اندركاران آن، ترجیح می دهند كه دانشجویان از زبان انگلیسی استفاده كنند. در این كنگره، حداكثر هر محقق به صورت انفرادی می تواند دو مقاله ارائه نماید.
علاقمندان به شركت در این كنگره باید خلاصه ای از مقالات خویش را تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ به كنگره انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان در حوزه مستندات و تحقیقات معاصر ارسال نمایند. تصمیم گیری در مورد پذیرش یا رد مقالات تا تاریخ ۳۱ ژوئیه اعلام خواهد شد. محققان باید توجه داشته باشند كه خلاصه مقالات باید حداكثر ۳۰۰ كلمه باشد.
رایزن فرهنگی ایران در آلمان این خبر را برای مهر ارسال كرده است.


1399/02/01
14:07:51
2804
5.0 / 5
تگهای خبر: انجمن , دانشجو , دانشگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی