توضیح درباره ادعای یك سفر رسانه ای

توضیح درباره ادعای یك سفر رسانه ای دست و هنر: روز گذشته در فضای مجازی و پیام رسان تلگرام مطلبی درباره سفر یك تیم رسانه ای بمنظور تكمیل آموزش های رسانه ای، به یكی از كشورهای همسایه شمالی ایران منتشر گردید كه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) توضیحاتی دراین زمینه ارائه نمود.


به گزارش دست و هنر به نقل از ایسنا، در این مطلب، این مدعا مطرح شده بود که "یک تیم رسانه ای مقرر است تا برای تکمیل آموزش های رسانه ای، به یکی از کشورهای همسایه شمالی ایران سفر کنند و از آنجا به کشور سومی بروند! این سفر هفته آینده رخ خواهد داد و افراد حاضر در این سفر، جوانان تازه کار رسانه ای هستند که اخیرا در این رسانه ها مشغول شدند".
در میان رسانه های مورد ادعا، نام ایسنا نیز ذکر شده بود، هرچند که رویکرد خبرگزاری دانشجویان ایران، پاسخگویی به هر مطلب و مدعایی نبوده است، اما از آنجائیکه مطلب یاد شده که در سطح محدودی انتشار یافته، برای برخی دوستداران و همراهان این خبرگزاری، نگرانی به وجود آورده است، اعلام می دارد:
این خبرگزاری از هیچگونه سفر رسانه ای، تیم رسانه ای یا شخصی در این روزها اطلاعی نداشته، قاعدتا مشارکتی هم ندارد.
ضمن آنکه در شرایط کنونی باتوجه به محدودیت و بسته بودن مرزها و توقف صدور ویزاها، چگونگی انجام سفر خارجی، محل تردید و تعجب است.
با این وجود، اساسا و طبق روال نیز این خبرگزاری هیچ وقت برای همراهی در هیچ سفر رسانه ای خارجی، بدون دعوت یا استعلام و تایید از جانب نهادها و وزارتخانه های رسمی، مشارکت نداشته و اساسا نخواهد داشت.
ایسنا امیدوار است انگیزه های سیاسی یا شخصی رقابتی در انتشار چنین ادعاهایی دخیل نباشد.




منبع:

1399/04/13
22:43:19
2145
5.0 / 5
تگهای خبر: آموزش , دانشجو , سفر , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی