جزئیات برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی

جزئیات برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی مقرر است ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان با رویکرد نقش و رنگ پوشاک ۱۶ قوم ساکن در این استان برگزار گردد.



به گزارش دست و هنر به نقل از مهر، چندی قبل فراخوان ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان در حالی منتشر گردید که این استان با تاکید بر تمامی ظرفیت های فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی، پارسال بعنوان محور موضوعی جشنواره مد و لباس فجر انتخاب گردید.
علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا ۳۰ دیماه فرصت دارند آثار خویش را به دبیرخانه جشنواره به نشانی مجازی ارسال و یا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان رجوع کنند.
عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان هم طی روزهای اخیر و در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گلستان اعلام نموده که در چارچوب جشنواره مد و لباس طرح جشنواره استانی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوبه اتاق فکر فرهنگ و آموزش بانوان استان در دو مرحله اجرایی می شود.
به گفته او، این دوره جشنواره استانی مد و لباس اسلامی ایرانی با رویکرد نقش و رنگ پوشاک ۱۶ قوم ساکن در گلستان برگزار می گردد.
ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان در دو فاز اجرا می شود و در فاز اول طرح با رویکرد و هدفمندی نقش و رنگ پوشاک اقوام گلستان با مبحث طراحی فرم پوشاک اداری آقایان و بانوان اجرا می شود و بعد از اجرای مرحله اول و انتخاب آثار در بخش پوشش اداری بانوان و آقایان طی برگزاری نمایشگاه و اطلاع رسانی به دستگاههای اجرایی و حمایت استانداری از تولیدکنندگان، طرح همسان سازی پوشش کارکنان دستگاههای اجرایی می شود.


منبع:

1399/10/25
19:58:46
737
0.0 / 5
تگهای خبر: آثار , آموزش , تولید , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی