جشنواره رضوی كانون

جشنواره رضوی كانون به گزارش دست و هنر ۳۶هزار و ۲۸۰ نفر در برنامه های كارگروه كودك و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شركت نمودند.


به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان، ۲۱ هزار و ۶۹۴ اثر از سوی مراكز فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان سراسر كشور به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره رضوی كانون ارسال شد كه از بین این آثار، یك هزار و ۹۷۷ اثر برگزیده استانی است.
بر این اساس، در مرحله كشوری مجموع آثار برگزیده ۶۳ اثر است و ۶۶ اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شده اند و مجموع آثار ویژه كشوری نیز، چهار اثر است.
در عین حال، در بخش كاردستی، مجموع افراد شركت كننده ۷ هزار و ۲۰۵ نفر بودند كه مجموع آثار تولید شده در مراكز فرهنگی هنری سراسر كشور ۵ هزار و ۴۰۹ اثر است و از این آثار ۴۱۴ اثر به دبیرخانه مركزی ارسال شد.
در بخش نشریه نگاری نیز ۷ هزار و ۳۳ نفر شركت كردند و مجموع آثاری كه اعضای مراكز فرهنگی هنری كانون ایجاد كردند ۳ هزار و ۸۱۷ اثر بود كه از این آثار ۲۶۷ اثر به دبیرخانه مركزی ارسال شد.
در بخش كتاب سازی مجموع افراد شركت كننده ۴ هزار و ۸۷۵ نفر بودند كه مجموع آثار در مراكز فرهنگی هنری سراسر كشور ۳ هزار و ۲۹۵ است كه از این تعداد آثار ۲۴۴ اثر به دبیرخانه مركزی ارسال شد.
۵ هزار و ۸۸۷ نفر نیز در بخش داستان نویسی شركت كردند و ۷ هزار و ۹۷۱ اثر پدید آوردند كه از این تعداد ۴۷۲ اثر به دبیرخانه مركزی ارسال شد.
در بخش شعرسرایی، ۴ هزار و ۲۰۳ نفر با ۵ هزار و ۴۵۵ اثر از مراكز فرهنگی هنری كانون شركت كردند كه از میان این آثار ۴۱۱ اثر به دبیرخانه مركزی تهران، ارسال شد.
یك هزار و ۲۴۲ نفر هم در بخش پویانمایی حضور یافتند و ۶۹۹ اثر ایجاد كردند كه از میان این آثار ۸۳ اثر به دبیرخانه مركزی تهران، ارسال شد.
در بخش سرود نیز، ۵ هزار و ۸۴۵ نفر شركت كردند و در مجموع ۴۵۷ اثر ارایه كردند كه از این آثار ۸۶ اثر به دبیرخانه مركزی تهران، ارسال شد.
آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام)، در روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، هم زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می شود.
فراخوان كلی كارگروه كودك و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش های فرهنگی (نشریه نگاری، كتاب سازی، كاردستی) ویژه ی كودك و نوجوان، (قصه گویی) ویژه ی بزرگ سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه كودك و نوجوان (داستان نویسی) ویژه كودك و نوجوان و بزرگ سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه كودك و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی كانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده بود.
 

1396/05/10
23:41:27
5308
5.0 / 5
تگهای خبر: جشنواره , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی