در دومین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان اتفاق افتاد

ارتباط مستمر تولیدكننده و خریدار پوشش اسلامی

ارتباط مستمر تولیدكننده و خریدار پوشش اسلامی دست و هنر: در دومین نمایشگاه مجازی محصولات عفاف و حجاب ۱۰۰ برند فعال حوزه حجاب حضور دارند که با افزایش ۳5 درصدی تولید کنندگان نسبت به سال قبل مواجه بوده است.



به گزارش دست و هنر به نقل از مهر دومین نمایشگاه مجازی محصولات عفاف و حجاب ماه مبارک همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) با هدف پشتیبانی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پوشش اسلامی انجام شد.
این نمایشگاه همه ساله ماه مبارک رمضان بعنوان قسمتی از نمایشگاه قرآن کریم و با هدف پشتیبانی از کالای ایرانی و بهره مندی از ظرفیت های تولید داخلی تشکیل می شد. با شیوع ویروس کرونا بصورت مجازی انجام شد.
این نمایشگاه مجازی سال۹۹ توسط تنی چند از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور و با حمایت مرکز شتابدهی رایمون و با دغدغه فرهنگی وارد عرصه پشتیبانی از تولید کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و با کمک گرفتن از فن آوری های نوین اهتمام در به حرکت در اوردن چرخ هایی تولید کنندگان عفاف و حجاب برداشت و به مسیر خود ادامه داد. تا حالا ۱۰۰ برند فعال حوزه حجاب در این نمایشگاه حضور دارند که با افزایش ۳۵ درصدی تولید کنندگان نسبت به سال قبل مواجه بوده است.
این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. برمبنای سند استراتژیک سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده نماید، موجود است.
این نمایشگاه بصورت مجازی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در وضعیت سخت اقتصادی در کنار هم قرار می دهد تا اندکی از لطمه هایی که شرایط فعلی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان نیز می توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت نمایند.
نمایشگاه حجاب و عفاف باتوجه به احساس خلاء و ضعفی که به جهت شرایط موجود در این عرصه بوجود آمد سال قبل بعنوان گروه پیشتاز وارد عرصه شد و همراه با نظارت و پشتیبانی از تولید کنندگان اهتمام کرد تا حجاب را بعنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان تر به مردم عرضه نماید.
در این نمایشگاه اهتمام می شود، گام های موثری برای تعمیق الگوهای عفاف و حجاب در سطح جامعه و ارتقای فرهنگ مصرف کالای ایرانی و جایگزین کردن پوشش اسلامی ایرانی بجای پوشش نامتعارف بمنظور فعال سازی همه ظرفیت های موجود حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب برای ایجاد جهش در تولید کشور در وضعیت کرونائی و همین طور تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستیابی به سبک زندگی اسلامی ایرانی برداشته شود.
در این نمایشگاه ظرفیت های طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب؛ افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری و توسعه در مد و لباس اسلامی – ایرانی و ساماندهی آن؛ کمک به اشاعه و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه؛ فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف و حجاب؛ بسترسازی، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مؤلفه های هویت اسلامی، ایرانی در عرصه پوشش و سبک زندگی و ارج نهادن چهره های ماندگار و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست اندرکاران موفق عفاف و حجاب انجام می شود.
علاقه مندان می توانند تا ۲۴ اردیبهشت ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان www.hijab99.ir از محصولات شرکت های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید نمایند.


منبع:

1400/02/17
12:42:53
0.0 / 5
891
تگهای خبر: اینترنت , تولید , خرید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی