ششم خرداد ماه:
نشست اهمیت شكست در برندسازی
دست و هنر: نخستین جلسه نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی روز پنجشنبه 6 خرداد با موضوع اهمیت شکست در برندسازی و با حضور موسس و مدیر برند ویزلند انجام می شود.
به گزارش دست و هنر به نقل از مهر، باتوجه به هدف توانمندسازی دانشجویان دختر که یکی از اهداف اصلی برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی است، دبیرخانه این رویداد در نظر دارد نشست هایی آموزشی برای دانشجویان و علاقه مندان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این جلسه ها باتوجه به ملاحظات مربوط به همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین برگزار شده و بوسیله صفحه اینستاگرام نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
این جلسه ۶ خردادماه با موضوع «اهمیت شکست در برندسازی» و با حضور آرش حسامی، کارآفرین، موسس و مدیر ویزلند برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۱ روز پنجشنبه، ۶ خرداد ماه، بوسیله لایو اینستاگرامی صفحه سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به آدرس www.instagram.com/fhne.ir این جلسه آموزشی را دنبال کنند.
سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.
منبع: دست و هنر
این مطلب دست و هنر مورد پسنده؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب دست و هنر مرتبط
نظرات کاربران دست و هنر در مورد این مطلب