با انتخاب ۱۰ تیم برای مرحله دوم؛

فرنوی بازی های ویدئویی و کتاب تعاملی به مرحله تکمیل طرح ها رسید

فرنوی بازی های ویدئویی و کتاب تعاملی به مرحله تکمیل طرح ها رسید به گزارش دست و هنر فرنو بازی های ویدئویی و کتاب تعاملی به مرحله تکمیل طرح ها (پیچ) رسید. تیم های انتخاب شده در تاریخ ۱۸ دی ماه، وارد مرحله سوم رویداد؛ پیش عرضه طرح ها می شوند.



به گزارش دست و هنر به نقل از مهر، با هدف ایجاد کسب و کارهای بازارپردازی (مرچندایزینگ)، برگزاری سلسله رویدادهای پیوند صنایع فرهنگی با عنوان رویدادهای تخصصی فرنو (فرهنگی نوین) با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفت که بعد از برگزاری سه رویداد فرنو با عناوین شخصیت پردازی، بازی، اسباب بازی و عروسک و نوشت افزار، الان فرایند چهارمین رویداد فرنو با عنوان بازی های ویدئویی و کتاب تعاملی در جریان است.
در همین راستا، بعد از اتمام مهلت ثبت نام فرنو چهارم در دوم دی ماه، ۲۱ تیم و فعال فرهنگی در حوزه های بازی های ویدیویی و کتاب تعاملی، ثبت نام کرده که ۸ تیم از این مجموعه، از فعالان فرهنگی شهرستان های کشور ثبت نام کرده اند.
پس از اتمام مهلت ثبت نام، مرحله اول رویداد شامل برگزاری دوره آموزش در چارچوب کارگاه مقدماتی به مدت تقریباً ۶ ساعت در سرفصل های مبانی بازارپردازی، طراحی مدل کسب و کار و نحوه عرضه به سرمایه گذار در مدت زمان ۸ و ۹ دیماه توسط اساتید مجرب در این عرصه برگزار گردید. بعد از تکمیل دوره آموزش، تمامی تیم های شرکت کننده در دوره آموزشی، در روز ۱۲ دی ماه، طرح های خویش را عرضه و در نهایت ۱۰ تیم برای دوره تکمیل عرضه (پیچ) غربال شدند.
مبتنی بر غربالگری انجام شده، ۱۰ تیم به مرحله دوم رویداد؛ دوره تکمیل طرح ها (پیچ)، وارد شدند که در دوره زمانی ۱۳ لغایت ۱۵ دی ماه، کارگاه پیشرفته توسط مربیان معرفی شده در رویداد درحال اجراست. اسامی ۱۰ تیم انتخاب شده برای دوره دوم رویداد عبارتند از:
نوباز / صلح و سلام / بایت استودیو
نئوراکس / مانا علم آریا / صفرتا صد
نوآوری نفس / فیلمینو / گونای / استودیو آرکید
۱۰ تیم انتخاب شده، در دوره تکمیل طرح ها (پیچ)؛ در کارگاه ها و وبینارهای عرضه شده توسط مربیان رویداد مبادرت به تکمیل عرضه خود می کنند که مربیان رویداد عبارتند از:
- کیوان جعفری (بنیان گذار شتابدهنده نارین گیمز)
- سیداحمد موسوی (کارشناس کسب و کار بازی های کامپیوتر ای)
- آرش صادقیان (هم بنیان گذار بازی زیرگنبد کبود)
- عماد رحمانی (مدیرعامل شرکت رسانا شکوه کویر)
- سیدمحمدحسن خلخالی (دکترای تخصصی مالکیت معنوی)
در پایان، تیم های انتخاب شده در تاریخ ۱۸ دی ماه، وارد مرحله سوم رویداد؛ پیش عرضه طرح ها می شوند که در سامانه برگزاری جلسات آنلاین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.


منبع:

1400/10/30
22:55:57
0.0 / 5
404
تگهای خبر: آموزش , اسباب بازی , بازی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی