حضور برگزیدگان نقش تن پوش و دیبا در جشنواره مد و لباس

حضور برگزیدگان نقش تن پوش و دیبا در جشنواره مد و لباس به گزارش دست و هنر آثار برگزیده پنجمین جشنواره «نقش تن پوش» و دومین جشنواره «دیبا» در هفتمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر به نمایش درآمده اند.



به گزارش دست و هنر به نقل از روابط عمومی جشنواره نقش تن پوش، آثار برگزیده پنجمین جشنواره نقش تن پوش و دومین رویداد و جشنواره كارآفرینانه مد و لباس دیبا در بخش مؤسسات و علمی دانشگاهی هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به نمایش در آمده است.
حمید قبادی، دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور در روز نخست هفتمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر از غرفه پنجمین جشنواره نقش تن پوش و دومین جشنواره دیبا دیدن كرد.
از جمله اهداف برپایی این دو جشنواره، می توان به ایجاد بستری جهت انتقال فرهنگ، اصالت و سنت ایرانی- اسلامی با استفاده از سبك های نوین هنرهای تجسمی معاصر در طراحی تن پوش، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراكز تولیدی و صنعتی، بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه مد و لباس كشور و كمك به تجاری سازی و تولید طرح های منتخب جشنواره اشاره نمود.
ششمین جشنواره سراسری نقش تن پوش، اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر برگزار می شود.
همچنین دومین جشنواره طراحی مد و لباس «دیبا» با هدف تولید ارتباط بین طراحان و دانشجویان عرصه مد و لباس با مراكز صنعتی تولید پوشاك و در قالب رویداد كارآفرینی مد ولباس در حال برگزاری است.
 

1396/12/07
15:57:18
4569
5.0 / 5
تگهای خبر: جشن , جشنواره , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی