تبلور الگوهای جشنواره مد و لباس فجر در بازار
دست و هنر: فراخوان ها و الگوهای هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با نشانه گیری، حركت و هدف گزاری ذائقه جامعه و بازار هدف طراحی شود.
به گزارش دست و هنر به نقل از روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور، اعضای شورای برنامه ریزی هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در جلسه سوم این شورا تبلور جریان جشنواره در جامعه را به عنوان اولویت برنامه ریزی در این دوره دانستند و بازبینی فراخوان ها را با این نگاه شروع كردند.
حمید قبادی دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور در این جلسه اظهار داشت: كاربردی كردن طرح ها و الگوهای جشنواره و حركت به سمت ویترینی كردن طرح های جشنواره اقدامی ارزشمند و روبه جلو است كه در دوره های گذشته هم شاهد آن بوده ایم.
وی افزود: انتظار داریم با جهت دهی به فراخوان ها نگاه كاربردی برای تجاری سازی الگوهای جشنواره برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی را تقویت نماییم.
در ادامه جلسه موضوعاتی چون نحوه حضور حامیان مالی معنوی و دانشگاهی در هشتمین جشنواره مد و لباس فجر مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همینطور مقرر شد پس از تشكیل كمیته بازاریابی فراخوان برای حضور حامیان جشنواره تنظیم شود و شرایط بصورت روشن طراحی شود.
در این جلسه حمید قبادی(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس)، سید سعید میر محمد صادق(مشاور دبیر كارگروه)، حامد یاری(مشاور دبیر كارگروه)، سید مهدی جعفری(مدیر روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس)، انسیه زاهدی(دبیر بخش علمی و دانشگاهی)، محسن كاشف(مدیر بخش نظارت و ارزشیابی)، تیرگر، مهدی محمودی، علی اصغر زیلایی، حمیدرضا نیك طبع، صدیقه پاك بین، شهلا یاری بخت، امیرحسین مهدی زاده، یوسف خزایی، فاطمه جلال كمالی، مریم افغان، زهرا زمانی حضور داشتند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب