حضور كاروان زیر سایه خورشید در جمع سربازان پادگان تیپ 177 شهید محمدجعفر نصر اصفهانی

حضور كاروان زیر سایه خورشید در جمع سربازان پادگان تیپ 177 شهید محمدجعفر نصر اصفهانی دست و هنر: مبلغ اعزامی كاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت: مرزبانان و حافظان انقلاب، پیشگامان مسیر حفظ و احیای فرهنگ شهادت هستند.


به گزارش دست و هنر به نقل از ایسنا، كاروان بارگاه منور ثامن الحجج (ع) امروز ۱۵ تیر، در جمع سربازان پادگان تیپ ۱۷۷ شهید محمدجعفر نصر اصفهانی نیروی زمینی ارتش در تربت حیدریه مستقر در شاهرخت شهرستان زیركوه حضور بهم رساندند.
حجت الاسلام محسن شراهی، مبلغ اعزامی كاروان زیر سایه خورشید در این مراسم بیان كرد: مرزبانان و حافظان انقلاب پیشگامان مسیر حفظ و احیای فرهنگ شهادت هستند و این سربازان و مرزبانان برای حفظ آرامش و امنیت كشور ایران اسلامی خودرا در ناامن ترین میدان ها قرار می دهند بدین سبب قدردانی و حمایت معنوی كمترین هدیه ای است كه می توانیم تقدیم این افراد نماییم و امروز امنیت و آرامش را مدیون شهدا و این مرزبانان هستیم.

مبلغ اعزامی كاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت: خیلی از سربازان از خانواده های خود دور هستند و این دوری را برای ایجاد امنیت تحمل می كنند و دعای خیر خودرا بدرقه راهشان نماییم.




منبع:

1398/04/15
18:35:54
4529
5.0 / 5
تگهای خبر: فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی