شكایت مقابل كوین اسپیسی پس گرفته شد

شكایت مقابل كوین اسپیسی پس گرفته شد دست و هنر: مردی كه از «كوین اسپیسی» به سبب سوءرفتار اخلاقی شكایت كرده بود در نهایت شكایت خودرا پس گرفت.


به گزارش دست و هنر به نقل از رویترز، «میشل كارابدیان» وكیل شاكی پرونده «كوین اسپیسی» اعلام نمود كه موكل او به صورت داوطلبانه شكایت خود مقابل «كوین اسپیسی» را كه سال قبل مطرح شده بود از دادگاه عالی منطقه نانتاكت آمریكا پس گرفته است.
در صورتی كه «اسپیسی» در دادگاه گناهكار شناخته می شد تا پنج سال زندان در انتظار او بود. با این وجود او همه این بهتان ها را رد كرده و قرار بود فرد شاكی تمامی مستندات و اطلاعات در خصوص ادعای خود شامل اطلاعات تلفن همراه خودرا به فاصله شش ماه بعد از تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۶ (زمان اعلام شده وقوع جرم) در اختیار دادگاه قرار دهد.
«اسپیسی» كه در سال ۲۰۰۰ برای بازی در فیلم «زیبای آمریكایی» موفق به كسب جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد شد نخستین بار در سال ۲۰۱۷ توسط «آنتونی رپ» متهم به سوءرفتار اخلاقی در سال ۱۹۸۶ شد؛ اتفاقی كه برای «اسپیسی» بسیار گران به اتمام رسید و موجب شد او از نقش سریال معروف «خانه پوشالی» و همین طور فیلم «همه پول دنیا» ساخته «ریدلی اسكات» كنار گذاشته شود. این بازیگر در اختتام از رفتار خود پوزش خواست و پس از آن نیز نزدیك به ۲۰ نفر مدعی شدند هدف سوء رفتارهای اخلاقی او قرار گرفته اند.
«اسپیسی» برنده دو جایزه اسكار برای فیلم های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریكایی» است و تابحال ۱۰ بار نامزد «امی» شده است. وی همینطور در كارنامه اش جایزه های مهم دیگری همچون «گلدن گلوب»، «تونی» و «بفتا» را ثبت كرده است.




منبع:

1398/04/17
13:31:24
4114
5.0 / 5
تگهای خبر: بازی , بازیگر , فیلم , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی