توسط مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال صورت می گیرد

برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی با مشاركت ۸ شبكه اجتماعی

برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی با مشاركت ۸ شبكه اجتماعی به گزارش دست و هنر هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی فراخوان داد.


به گزارش دست و هنر به نقل از مهر، معاون مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد با اشاره به اعلام فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی، اظهار داشت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه سال جاری است. محمدصادق افراسیابی، معاون مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اعلام فراخوان هفتمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی، اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است كه به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار می گردد.

وی ادامه داد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همكاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشاركت شبكه های اجتماعی و اپلیكیشن های روبیكا، چارخونه، آپارات، آخرین خبر، تماشا، نماشا، پروفایل و شمس توس، جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی را با هشتگ «#امام _رضا_را_دوست_دارم» برگزار می نماید. افراسیابی در بخش دیگری از سخنان خود به قالب های ارسال اشاره نمود و اظهار داشت: آثار منتشره در شبكه های اجتماعی و اپلیكیشن های پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه ای با هشتگ «#امام_رضا_را_دوست_دارم» در چارچوب های عكس نوشته، متن، گرافیك و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ (كلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن گرافیك می توانند در این جشنواره شركت نمایند. وی معیارهای ارزیابی این آثار را كیفیت فنی، میزان بازدیدكنندگان، دیدگاه بازدیدكنندگان و غنای محتوایی برشمرد و اظهار داشت: همینطور آثار ارسالی باید علاوه بر انتشار در گروه ها، كانال ها و صفحات شخصی در رابطه با شركت كننده، در یكی از شبكه های اجتماعی و اپلیكیشن های روبیكا، چارخونه، آپارات، آخرین خبر، تماشا، نماشا و پروفایل با هشتگ «#امام_رضا_را_دوست_دارم» انتشار یافته باشد. معاون مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد به جوایز این جشنواره اشاره نمود و اظهار داشت: در بخش عكس نوشته، متن، گرافیك و اینفوگرافیك به رتبه اول تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال وجه نقد، رتبه دوم لوح تقدیر به همراه ۱۲ میلیون ریال وجه نقد و به مقام سوم این جشنواره هم لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال وجه نقد اهدا می شود. معاون مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد به جوایز بخش ویدئو و نماهنگ (كلیپ)، پویانمایی (انیمیشن) و موشن گرافیك هم پرداخت و بیان كرد: در این بخش هم به مقام اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۳۵ میلیون ریال وجه نقد، به مقام دوم لوح تقدیر، ۲۵ میلیون ریال وجه نقد و مقام سوم لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال وجه نقد اهدا می شود. جایزه ویژه هیئت داوران هم به بهترین اثر برگزیده جشنواره اهدا می شود كه شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۵۰ میلیون ریال وجه نقد است. افراسیابی در تبیین نحوه ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره، اظهار نمود: علاقه مندان باید آثاری را كه در گروه ها یا كانال ها و یا صفحات در رابطه با خود منتشر نموده اند از راه رفتن به هر یك از شبكه های اجتماعی و اپلیكیشن های روبیكا، چارخونه، آپارات، آخرین خبر، تماشا، نماشا و پروفایل و با انتخاب هشتگ «#-امام _رضا_را_دوست_دارم» منتشر كنند. وی اظهار داشت: ثبت نام از راه تارنمای شمس توس به نشانی ghazvin.shamstoos.ir انجام می شود. با عنایت به اینكه علاوه بر انتشار در شبكه های اجتماعی و اپلیكیشن های مورد اشاره، انتشار آثار در اینستاگرام هم مورد توجه و دارای امتیاز است، لازم است شركت كنندگان بعد از انتشار اثر در یكی از شبكه ها و اپلیكیشن های مورد اشاره و ثبت نام در سایت جشنواره، چنانچه آثار خویش را در اینستاگرام منتشر نموده اند، لینك صفحه اینستاگرام خویش را هم در سایت جشنواره ثبت كنند. افراسیابی خاطر نشان ساخت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه سال جاری است و زمان و مكان مراسم اختتامیه هم متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

1398/04/22
14:38:03
4520
5.0 / 5
تگهای خبر: آثار , جشن , جشنواره , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی