در دیدار رئیس بنیاد شهید با با مجمع نمایندگان استان مازندران تاكید شد:

همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تسهیل خدمات رسانی به ایثارگران

همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تسهیل خدمات رسانی به ایثارگران معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاكید بر اهمیت همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راه خدمات رسانی به ایثارگران، اظهار داشت: نمایندگان عزیز می توانند در حوزه قانون گذاری كمك های زیادی برای تسهیل خدمات رسانی به جامعه ایثارگری داشته باشند و این ظرفیتی است كه باید از آن استفاده نمود.


به گزارش دست و هنر به نقل از ایسنا، مهندس سعید اوحدی در دیدار با مجمع نمایندگان استان مازندران، اظهار داشت: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمات رسانی به ایثارگران مدیریت جهادی است، برای اینکه عزیزان جامعه هدف بنیاد الگوهای ایثارگری هستند و درباب چنین افرادی باید از مدیریت جهادی بهره برد.
وی ضمن اشاره به قسمتی از اقدامات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی ۳ ماه گذشته، اظهار داشت: امیدواریم در حوزه مسکن ایثارگران تا آخر سال جاری به مرز تخصیص ۴۰ هزار واحد مسکونی برسیم.
معاون رئیس جمهور اشاره کرد: با اقدامات انجام شده تابحال مسئله مسکن ایثارگران در استان های یزد، خراسان جنوبی، ایلام و البرز به شکل ۱۰۰ درصد حل شده است. در حوزه اشتغال نیز با امضای چندین تفاهم نامه اقدامات خوبی انجام شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اهمیت همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راه خدمات رسانی به ایثارگران، اظهار داشت: نمایندگان عزیز می توانند در حوزه قانون گذاری کمک های زیادی برای تسهیل خدمات رسانی به جامعه ایثارگری داشته باشند و این ظرفیتی است که باید از آن بهره برد.
اوحدی با اشاره به تشکیل شورای راهبری اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در این شورا مسائل و مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی بنیاد مورد بررسی قرار می گیرد. همین طور شورای راهبری فرهنگی و اجتماعی نیز در بنیاد راه اندازی شده که در راه کارهای فرهنگی نیز شاهد انسجام در برنامه ها باشیم.
وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که به صورتی رفتار نماییم که روز قیامت در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم و عملکرد قابل دفاعی داشته باشیم.
نمایندگان استان مازندران نیز در ادامه این جلسه به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.



1399/06/18
13:47:39
1496
5.0 / 5
تگهای خبر: خدمات , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی